xio

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av from wonderland - 26 februari 2012 01:02

    MIn gammal TOKYO väska: sayonarra och welcome      

Kan inte forstå jag går enorm en svår alltså THE HARD TIME. När man går i 9A blir man stålig elev. fast jag är som en katt eller rör mig som en fjärli och farlig som en puma. Okej jag är inte skånsk :P där fick ni.   Här är väska i papperskorgen. :D Alltså de flesta i skola gick runt TOKYO, TOKYO sången. 

     JA det är sant i can hear u:          




 O.o Okej jag passar med både lugg och utan.  I nyårslöftet skrev jag  (BLI SNÄLL TJEJ), men jag är fortfarande en demon alltså en bussig tjej. :D Fast man ska inte ändra sig själv, alltså tycker man om att vara  sig själv ska man fortsätta med det.   I morgon ska jag vissa min lista på alla killar jag gillar, mat jag tycker om, saker jag tycker om att gjöra, saker jag hatar. 


JAg är känslig för dimanter :P.         HAlf good half bad, not bad. 

Hows bad sinbad :P

Jag erkänner jag kan vara riktigt omogen och taskig brud i bland. 

Jag kan vara crazy. IM so damn crazy right now.  


HE J då dåååååååååååååå sayonarra, adios , bai , bye, goodbye,

TIPs om du vill gjöra någon äcklad  och scen vissa de filmen drag me to hell . Här är trailer.



     PRitebay äger <3 <3 vinäger :P åtta barnen i fotbolls planen en blev påkörd resten galen :P 

     
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj alla crazy peopel

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

HUR tycker ni jag är
 snäll
 kreativ
 söt
 hot
 har bra humör
 borde bli skådespelare,
 smart
 taskig brud
 Cool
 i dont care

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards